Skip to content Skip to footer
Güvenli e-Defter

GenesisAI
e-Defter Çözümü

Firmaların Gelir İdaresi Başkanlığına (GİB) iletilen onaylı e-Defter dosyalarının güvenli olarak saklanması hizmetidir. İlgili dosyalar sistemimize yüklendikten sonra defter adı, ilgili ay ve yıla göre kategorize ederek kolay ve pratik arama imkanı ile sistemimizde 10 yıl boyunca saklanmaktadır.

Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından belirlenen standartlara uygun GenesisAI e-Defter kullanımı, işletmeler için yasal uyumluluk sağlamakla kalmaz, aynı zamanda pazarlama stratejilerini güçlendirerek müşterilere güven veren bir dijital çözüm sunar.

5
4

Müşterilerimiz

Müşteri görüşleri

Başarı Hikayeleri

İki yıldır birlikte çalışıyoruz ve çok teşekkür ediyorum. GAI tüm görevler için tam sorumluluk alıyor ve kaliteli iş çıkarıyor. Yetkin çalışanları, profesyonelliği, disiplini ve güçlü bir takım ruhu var.

Aydın Yılmaz

CEO, Organik Food Market Ltd.

Üç yıllık bir ortaklığın sonucunda kusursuz hizmet için ekibe minnettarım. Bu şirketi herkese gönülden tavsiye ediyorum. Gelecekte de işbirliğimizi sürdürmeyi dört gözle bekliyorum.

Hilal Baladan

CEO, FashionHub Moda Ltd. Şti.

Yüksek görev seviyeniz ve her durumda yardım etme arzunuz için minnettarız! Şirket, yetkinlik ve verimliliği bünyesinde barındırmaktadır. Verimli ve uzun vadeli bir işbirliği için sabırsızlanıyoruz! Teşekkür ederiz!

Selim Akçadağ

CEO, InvestWise Yatırım A.Ş.

1.000 Kontör

10 Yıl Saklama Dahil
1750
  • 5 Yıl Geçerli
  • Kurulum Ücreti Yok
  • Özel Destek
  • 24 saatte Aktivasyon
Şimdi Başvur

5.000 Kontör

10 Yıl Saklama Dahil
6950
  • 5 Yıl Geçerli
  • Kurulum Ücreti Yok
  • Özel Destek
  • 24 Satte Aktivasyon
Şimdi Başvur
fiyat politikamız

Etik Fiyatlandırma Taahhütü (*)

Genesis, tartışmasız hiçbir ad altında güncelleme veya ek ücret talep etmeden, sabit paket ücretleri ile hizmet vermektedir.

0
Temsilci
0
İş Ortağı
0
Şehir
0
ERP

SIK SORULAN SORULAR

Gelir İdaresi Daire Başkanlığı (GİB) tarafından belirlenen standartlara uygun olarak düzenlenen e-Fatura, taraflar arasında fatura bilgilerinin güvenli bir biçimde paylaşılmasına olanak sunar ve dijital ortamda kayıt altında tutularak raporlanabilir, gerektiğinde ise ibraz edilebilir. Özetle e-Fatura, kağıt faturanın dijital halidir.

İki tip kullanım vardır, birincisi kanun kapsamında kullanım zorunluluğu olan kişiler ve kurumlardır, ikincisi gönüllü olarak e-Fatura hizmetine geçiş yapmak isteyen gönüllülerdir.

Firmaların dijital ortamda fatura düzenlemesini sağlayan e-Fatura hem işletmelere hem de ekonomiye fayda sağlamaktadır. Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından yapılan yasal düzenlemeye göre belirlenen fatura içeriğinin dijital ortamda düzenlenmesi olan e-Fatura basılı fatura ile birebir aynı özelliklere sahiptir.

E-Fatura kullanıcısı olan kişiler ve kurumlar, e-Fatura kullanıcısı olan tüm müşterilerine e-Fatura gönderir, e-Fatura kullanıcı olmayan müşterilerine ise e-Arşiv Fatura gönderirler.

E-Fatura sistemine kayıtlı mükelleflerin birbirlerine düzenledikleri e-Faturada, düzenleme tarihi yanında düzenleme zamanının da saat ve dakika olarak gösterilmesi halinde e-Faturanın kâğıt çıktısı irsaliye yerine geçer. Söz konusu kâğıt çıktıya “İrsaliye yerine geçer.” ifadesinin yazılması ve kâğıt çıktının satıcı veya yetkilisi tarafından imzalanması zorunludur. Ancak bu imkândan yararlanabilmek için e-Faturanın malın teslimi anında düzenlenmesi gerekir.

E-Fatura mükellefi olmayan kurum ve kuruluşlara e-Fatura kesmeniz mümkün değildir. Ancak siz e-Fatura mükellefiyseniz karşı tarafa e-Arşiv Fatura kesilir. E-Arşiv Fatura ayrı bir belge türü değildir. E-Fatura olmayanlara kesilen e-Fatura’dır.

İrsaliyesi var ise 7 gün içinde faturası kesilmelidir. İrsaliyesi yok ise günlük olarak kesilir.

Öncelikle mali mühür ile hem GİB resmi başvurusu, hem de özel entegratör aktivasyonu alınması gerekir. Aktivasyon işlemleri tamamlandıktan sonra portal giriş şifreleri iletilir ve mali mühür bilgisayara takılmaksızın e-Fatura kesilebilir.

Gönderici kullandığı ticari yazılım ya da GİB\/Özel Entegratör portallerinden fatura oluşturur ve gönderir. Gönderilen faturalar öncelikle GİB sistemlerine iletilir. GİB faturaları şema\/schematron kontrolüne tabi tutar. Herhangi bir hata almayan faturalar GİB sistemlerinden alıcı sistemlerine iletilir. Faturalar alıcı sistemlerine ulaştığında alıcı, başarılı aldığına dair GİB’e sistem yanıtı döner. Böylece gönderici sistemlerinde de faturanın durumu başarılı olarak değişir.

Bize Ulaşın

Sorularınız mı var? Bize ulaşın!

    Kurumsal Çözümler

    Yüksek Performanslı
    Size Özel e-Belge Çözümleri

    Cart0
    Cart0
    Cart0